Tempo lipcowego wzrostu jest nieco mniejsze niż w czerwcu, kiedy wyniosło 12,9 proc. i firma wypracowała wtedy 38,9 mln zł. Lipiec był kolejnym miesiącem, kiedy grupa zwiększała obroty i dzięki temu od początku roku ma 236 mln zł przychodów, 9,1 proc. więcej niż rok temu. W segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) przychody ze sprzedaży detalicznej w lipcu wyniosły około 18,6 mln zł, czyli były wyższe o 14 proc. niż rok temu. Narastająco od początku roku biznes odzieżowy zwiększył obroty o 7,7 proc., do 126,4 mln zł. Nieco mniejsze tempo wzrostu zanotowano w segmencie jubilerskim, działającym pod marką W.Kruk (w 2013 r. biznes ten zapewnił 40 proc. obrotów całej grupy). Lipcowe przychody tej marki zwiększyły się o 3,4 proc., do 12,8 mln zł. W ujęciu narastającym obroty W.Kruka zwiększyły się o 7 proc., do 87,9 mln zł.

Dzisiaj w południe za akcje Vistuli płacono 1,84 zł, tyle samo co na wczorajszym zamknięciu. Od początku roku potaniały o 1,6 proc., ale ostatnie 10 sesji przyniosło 6,4 proc. zwyżki.