Reklama

FoodCare rozwija eksport napojów

W pierwszym kwartale 2015 r. eksport właściciela marek Frugo i Black był o 30 proc. wyższy niż przed rokiem. W planach wejście na nowe rynki.

Publikacja: 18.05.2015 15:29

- W ostatnim czasie nasza ekspansja objęła Izrael, w Afryce Angolę, Benin i Madagaskar, a w Europie Danię – mówi „Rzeczpospolitej" Wiesław Włodarski, prezes firmy spożywczej FoodCare. - W tym roku planujemy wejście na rynek indyjski, brazylijski, chcemy rozszerzyć sprzedaż w Stanach Zjednoczonych.

Firma ma za sobą udany pierwszy kwartał za granicą. Jej sprzedaż eksportowa zwiększyła się rok do roku o niemal jedną trzecią.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Microsoft wycofuje chińskich inżynierów z obsługi Pentagonu
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Reklama
Reklama