W zglobalizowanym świecie ponadnarodowych korporacji administracja państwowa musi coraz częściej polegać na analizie trendów rynkowych i procesów wymykających się stricte narodowej legislacji. Trzeba poszukiwać złotego środka w kreowaniu gospodarki i tak zoptymalizować dialog, by lepiej osiągać cele produkcji, handlu i innowacyjnego rozwoju.
Wszystko to w obliczu faktu, że zastosowanie na szeroką skalę innowacyjnych rozwiązań w energetyce jest kluczowym działaniem umożliwiającym rozwój wielu sektorów gospodarki.
Nowoczesne i przyjazne środowisku rozwiązania z obszarów fotowoltaiki, emobility, efektywności energetycznej oraz smart home są nieuchronnym komponentem naszej przyszłości, zwłaszcza w obliczu rosnącej (choć wciąż niewystarczającej) świadomości społecznej w kwestii konieczności walki ze zmianami klimatycznymi związanymi z degradacją naszej planety.
Elektromobilność – zdaniem zarządzających firmami z branży motoryzacyjnej, którzy wzięli udział w 20. edycji badania KPMG pt. „Global Automotive Executive Survey" – jest jednym z kluczowych trendów dla tej branży.
Jednocześnie elektromobilność ma zdecydowany wpływ na firmy z sektora rafineryjnego, producentów i dystrybutorów energii oraz na wiele innych firm, które muszą zredefiniować swój model biznesowy, a w szczególności swoje źródła przychodów. Kiedy już samochody elektryczne staną się połączone (connected), autonomiczne i współdzielone (shared), życie każdego z nas ulegnie istotnej zmianie.