Gino Rossi ze wzrostami

Obuwniczo-odzieżowa grupa zwiększyła przychody ze sprzedaży w obu segmentach i zarząd pozytywnie ocenia osiągnięte dynamiki. Jednak marże w samym drugim kwartale wyraźnie spadły.

Publikacja: 03.07.2015 15:08

Gino Rossi ze wzrostami

Foto: Bloomberg

W czerwcu grupa Gino Rossi wypracowała 22,1 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. Obuwnicza marka Gino Rossi zapewniła 13,8 mln zł (+9 proc.), zaś odzieżowa Simple 8,4 mln zł (+2 proc.). Narastająco od początku roku grupa zwiększyła obroty o 11 proc., do 128,2 mln zł. Obuwniczy segment zwiększył sprzedaż o 8 proc., do 78,7 mln zł, zaś odzieżowy o 17 proc., do 49,5 mln zł.

W samym II kwartale sprzedaż detaliczna marki Gino Rossi wzrosła o 11 proc. rok do roku przy 10 proc. wzroście średniej powierzchni handlowej, natomiast w Simple CP wzrost sprzedaży detalicznej w drugim kwartale wyniósł 11 proc., czyli w takim samym tempie jak wzrost powierzchni sieci. Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w II kwartale tego roku w Gino Rossi zmalała do 45,4 proc. z 47,3 proc. rok temu. W Simple CP marża brutto spadła do 58,9 proc. z 64,7 proc.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne