W czerwcu grupa Gino Rossi wypracowała 22,1 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. Obuwnicza marka Gino Rossi zapewniła 13,8 mln zł (+9 proc.), zaś odzieżowa Simple 8,4 mln zł (+2 proc.). Narastająco od początku roku grupa zwiększyła obroty o 11 proc., do 128,2 mln zł. Obuwniczy segment zwiększył sprzedaż o 8 proc., do 78,7 mln zł, zaś odzieżowy o 17 proc., do 49,5 mln zł.
W samym II kwartale sprzedaż detaliczna marki Gino Rossi wzrosła o 11 proc. rok do roku przy 10 proc. wzroście średniej powierzchni handlowej, natomiast w Simple CP wzrost sprzedaży detalicznej w drugim kwartale wyniósł 11 proc., czyli w takim samym tempie jak wzrost powierzchni sieci. Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w II kwartale tego roku w Gino Rossi zmalała do 45,4 proc. z 47,3 proc. rok temu. W Simple CP marża brutto spadła do 58,9 proc. z 64,7 proc.