Reklama
Rozwiń
Reklama

Desant zagranicznych marek ląduje w Polsce

W tym roku zadebiutowało ich już ok. 30, a następne kilkadziesiąt zrobi to w kolejnych miesiącach.

Aktualizacja: 01.09.2015 08:04 Publikacja: 31.08.2015 22:00

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć Sportisimo.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Ze względu na populację ponad 37,5 mln osób oraz rosnącą siłę nabywczą Polska wciąż jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla nowych sieci handlowych, nie tylko odzieżowych – mówi Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International. – Większość z nich zaczyna swoją działalność od głównych miast, z Warszawą, Wrocławiem, Krakowem czy Poznaniem na czele. Choć są i takie, które decydują się rozpocząć biznes ze względów logistycznych w mniejszych miejscowościach w konkretnym rejonie geograficznym – dodaje Radecka.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama