Desant zagranicznych marek ląduje w Polsce

W tym roku zadebiutowało ich już ok. 30, a następne kilkadziesiąt zrobi to w kolejnych miesiącach.

Aktualizacja: 01.09.2015 08:04 Publikacja: 31.08.2015 22:00

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć Sportisimo.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Ze względu na populację ponad 37,5 mln osób oraz rosnącą siłę nabywczą Polska wciąż jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla nowych sieci handlowych, nie tylko odzieżowych – mówi Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International. – Większość z nich zaczyna swoją działalność od głównych miast, z Warszawą, Wrocławiem, Krakowem czy Poznaniem na czele. Choć są i takie, które decydują się rozpocząć biznes ze względów logistycznych w mniejszych miejscowościach w konkretnym rejonie geograficznym – dodaje Radecka.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Sukces „Wybierz Francję”. Koncerny deklarują łącznie 16 mld dolarów inwestycji
Biznes
Firmy z Litwy wysyłały do Rosji mikrochipy wykorzystywane w rakietach
Biznes
Wracają śnięte ryby, rząd śpi
Biznes
Ostatnia posiadłość w Arktyce wystawiona na sprzedaż. Cena astronomiczna
Biznes
Koniec niemieckiego raju? Hiszpańskie wyspy mówią dość pijackim imprezom