Aktualizacja: 01.09.2015 08:04 Publikacja: 31.08.2015 22:00
30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć Sportisimo.
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
– Ze względu na populację ponad 37,5 mln osób oraz rosnącą siłę nabywczą Polska wciąż jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla nowych sieci handlowych, nie tylko odzieżowych – mówi Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International. – Większość z nich zaczyna swoją działalność od głównych miast, z Warszawą, Wrocławiem, Krakowem czy Poznaniem na czele. Choć są i takie, które decydują się rozpocząć biznes ze względów logistycznych w mniejszych miejscowościach w konkretnym rejonie geograficznym – dodaje Radecka.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Komisja Nadzoru Finansowego przymierza się do nałożenia kary finansowej na największą firmę odzieżową w kraju. Chodzi o Rosję. Spółka nie zgadza się z nadzorcą, ale pozostaje do jego dyspozycji.
Domykanie obiegu zasobów to zmiana dla całej gospodarki.
Firma jest i będzie na pokolenia. Nie musimy się obawiać, że zostanie sprzedana lub przejęta. Dwa elementy – pewność i zwinność to kluczowe kwestie dla pracowników, partnerów handlowych, ale też naszych klientów - mówi Przemysław Mitraszewski, dyrektor ds. relacji zewnętrznych, pełnomocnik zarządu LPP.
Zalando, jedna z największych modowych platform internetowych znowu notuje większe obroty. Wydała dużo więcej na reklamę i marketing, w tym na kampanie ze znanymi sportowcami. Jej prognozy to ważna wiadomość dla sektora.
Głośna na rynku kapitałowym w Warszawie sprawa raportu amerykańskiej wywiadowni gospodarczej Hindenburg Research i krachu na akcjach polskiej firmy odzieżowej będzie miała ciąg dalszy. Oto co ustaliliśmy.
Duże firmy spedycyjne i logistyczne będą miały poważnego konkurenta w postaci LPP Logistics, spółki, która wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej z bogatą ofertą.
Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku. Jej zyski skoczyły. W internecie sprzedaż rośnie dużo szybciej niż konkurencji. Co za tym stoi?
Dla polskich firm kraje Trójmorza są dużą szansą na rozwój. Sprawna logistyka jest niezbędna dla umocnienia się na kolejnych rynkach.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas