Reklama
Rozwiń
Reklama

EKSPERCI BRANŻY – OPINIE: Perspektywy rozwoju w sprzedaży gazu

Prawie 70 proc. zapotrzebowania na gaz w Polsce przypada na odbiorców biznesowych. Sprzedawcy coraz chętniej włączają błękitne paliwo do swojej oferty. W połowie 2015 r. koncesję na obrót paliwami gazowymi posiadało 151 podmiotów, z czego 57 przedsiębiorstw aktywnie uczestniczyło w obrocie gazem ziemnym.

Publikacja: 17.09.2015 14:55

EKSPERCI BRANŻY – OPINIE: Perspektywy rozwoju w sprzedaży gazu

Foto: materiały prasowe

Do tego kroku zachęcają zarówno przepisy unijne, jak i wprowadzenie w Polsce rynku finansowego na TGE, które ma zapewnić jego dywersyfikację. Powstaje miejsce dla nowych, wchodzących graczy, którzy chcą skorzystać z przestrzeni na rynku – co nie jest jednak proste. Duzi gracze i niezależni sprzedawcy energii, którzy mają ugruntowaną pozycję już od dawna działają w tym obszarze. Spółka Energia dla firm SA, jeden z największych niezależnych sprzedawców, pewnie wkroczyła w ten rynek i zbudowała ofertę uszytą na miarę potrzeb przedsiębiorców z sektora MSP. Gazowy debiut, do którego spółka przygotowywała się od dawna, przypadł na listopad ubiegłego roku. Niedługo po tym, już w pierwszym kwartale 2014 roku, firma podwoiła wolumen sprzedaży błękitnego paliwa.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama