Reklama
Rozwiń

EKSPERCI BRANŻY – OPINIE: Perspektywy rozwoju w sprzedaży gazu

Prawie 70 proc. zapotrzebowania na gaz w Polsce przypada na odbiorców biznesowych. Sprzedawcy coraz chętniej włączają błękitne paliwo do swojej oferty. W połowie 2015 r. koncesję na obrót paliwami gazowymi posiadało 151 podmiotów, z czego 57 przedsiębiorstw aktywnie uczestniczyło w obrocie gazem ziemnym.

Publikacja: 17.09.2015 14:55

EKSPERCI BRANŻY – OPINIE: Perspektywy rozwoju w sprzedaży gazu

Foto: materiały prasowe

Do tego kroku zachęcają zarówno przepisy unijne, jak i wprowadzenie w Polsce rynku finansowego na TGE, które ma zapewnić jego dywersyfikację. Powstaje miejsce dla nowych, wchodzących graczy, którzy chcą skorzystać z przestrzeni na rynku – co nie jest jednak proste. Duzi gracze i niezależni sprzedawcy energii, którzy mają ugruntowaną pozycję już od dawna działają w tym obszarze. Spółka Energia dla firm SA, jeden z największych niezależnych sprzedawców, pewnie wkroczyła w ten rynek i zbudowała ofertę uszytą na miarę potrzeb przedsiębiorców z sektora MSP. Gazowy debiut, do którego spółka przygotowywała się od dawna, przypadł na listopad ubiegłego roku. Niedługo po tym, już w pierwszym kwartale 2014 roku, firma podwoiła wolumen sprzedaży błękitnego paliwa.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama