Aktualizacja: 04.11.2015 09:25 Publikacja: 04.11.2015 09:25
Reorganizacja — zamykanie fabryk i zwiększanie produkcji w innych — będzie dotyczyć Włoch, W. Brytanii i Niemiec, bo „od kilku lat konkurencja i kryzys wpłynęły na trwale na europejski rynek opon, zwłaszcza nowych i bieżnikowanych do ciężarówek" — wyjaśniła grupa z Clermont-Ferrand.
Dyrektor generalny Michelina ds. operacyjnych Florent Menegaux wyjaśnił, że rynek opon do ciężarówek w Europie zmalał od 2007 r. o 25 proc., z 21 mln sztuk do 16 mln. W tym czasie konkurencja wzrosła wraz z pojawieniem się dostawców z Azji, których sprzedaż skoczyła o 108 proc. Rynek eksportowy jest również bardzo trudny, bo w Ameryce Płd. nastąpił duży spadek, w Azji Płd -Wsch też choć mniejszy, a w Europie Wschodniej sprzedaż zmalała.
Nieprzyjazna polityka zagraniczna Donalda Trumpa powoduje coraz większy odpływ międzynarodowych turystów z USA....
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas