Smartfon i tablet z Garwolina

Zaczynali niczym Apple, Microsoft czy Amazon – jako firma garażowa. Ale nie w Dolinie Krzemowej, tylko na warszawskim Wolumenie. Dziś są jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sektora nowych technologii w Polsce.

Publikacja: 03.12.2015 21:00

Rodzina Leszków prowadzi biznes już ćwierć wieku

Rodzina Leszków prowadzi biznes już ćwierć wieku

Foto: Fotorzepa, Piotr Waniorek Piotr Waniorek

Historia garwolińskiej firmy Lechpol przypomina losy wielu amerykańskich start-upów, którym udało się zrealizować tzw. amerykański sen. Mimo gigantycznej konkurencji na rynku, jej produkty o klienta rywalizują z takimi potentatami jak Samsung czy Blaupunkt. I Lechpol nie musi wcale tej walki przegrać.

Kierowanej przez Zbigniewa Leszka spółce udało się bowiem zagospodarować rynkową niszę. W tzw. segmencie B-brandów, czyli produktów tańszych marek, sprzęty Lechpolu to absolutni liderzy.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Impact’25 i Obama. Co wydarzy się w Poznaniu?
Biznes
Paraliż lotnisk i internetu w Rosji. 60 tysięcy pasażerów utknęło
Biznes
Na stole 17. pakiet sankcji wobec Rosji. Cios we flotę cieni i sojuszników Kremla
Biznes
UE bez rosyjskiej energii. Zapaść w motoryzacji. Weto ws. składki zdrowotnej
Biznes
Słabnąca sprzedaż aut uderza w polski przemysł motoryzacyjny
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku