Auto jest produkowane w zakładach Toyota Motor Manufacturing Turkey w miejscowości Sakarya. To trzeci hybrydowy model marki wytwarzany w Europie, obok Toyoty Yaris Hybrid budowanej we Francji i modeli Auris oraz Auris Touring Sports produkowanych w Wielkiej Brytanii. Hybrydowe jednostki napędowe są produkowane w Wielkiej Brytanii, a skrzynie biegów do silników benzynowych w Polsce. Zakład Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) w Wałbrzychu, który będzie dostarczał manualne skrzynie biegów dla wersji z silnikami 1.2 Turbo. Oprócz tego w roku 2018 TMMP rozpocznie produkcję zintegrowanych przekładni napędowych dla jednostek hybrydowych, które obecnie powstają w Japonii.

C-HR jest pierwszym samochodem Toyoty opartym na platformie TNGA (Toyota New Global Architecture), który będzie produkowany poza Japonią. - To nasza nowa filozofia tworzenia pojazdów, która znacząco przyczyni się do tworzenia coraz lepszych samochodów. Toyota stopniowo wprowadzi TNGA do wszystkich modeli – powiedział Moritaka Yoshida, prezes oddziału odpowiadającego za pojazdy średniej wielkości w Toyota Motor Corporation.

Wraz z rozpoczęciem wytwarzania Toyoty C-HR, całkowity poziom produkcji TMMT wzrośnie ze 150 do 280 tysięcy pojazdów rocznie. W miesiącach poprzedzających uruchomienie produkcji nowego modelu, TMMT zatrudniła 2000 nowych pracowników. Całkowita liczba zatrudnionych przekracza obecnie 5000 osób. Produkcję zorganizowano w systemie trzyzmianowym. Dodatkowe inwestycje w fabrykę TMMT to około 350 milionów euro, co zwiększa ogólną kwotę inwestycji od otwarcia fabryki w roku 1994 do 1,7 miliarda euro.

Większość części do Toyoty C-HR jest produkowana przez europejskie zakłady. Ze 135 dostawców części do crossovera, 134 znajduje się w Europie, w tym 71 w Turcji. Wraz z rozpoczęciem produkcji Toyoty C-HR, udział wytwarzanych lokalnie samochodów w całkowitej rocznej sprzedaży aut marki Toyota w Europie ma przekroczyć 75 proc.