Grupa działa na rynku marketingu sensorycznego. Zanotowała w I połowie 2017 r. ponad 2,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej. Oznacza to wzrost o ponad 38 proc. w skali roku. Spółka podtrzymała swoją prognozę finansową, zgodnie z którą planuje zakończyć rok z zyskiem na poziomie 7 mln zł.
- Udana pierwsza połowa roku potwierdza nasze założenia. W związku z tym podtrzymujemy prognozę finansową na cały rok, a także nasze cele średnioterminowe – mówi, cytowany w komunikacie prezes Michał Kornacki.
Prognoza zakłada, że w całym 2017 r. skonsolidowane przychody wyniosą 47,5 mln zł, zysk operacyjny 9,5 mln zł, EBITDA 13,5 mln zł, a zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej 7 mln zł.
W I połowie roku grupa zanotowała 20,7 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 20,8 mln zł przychodów przed rokiem. Zysk operacyjny wzrósł o 44 proc. do 3,69 mln zł, a EBITDA o 31 proc. do 5,5 mln zł.
W I połowie tego roku 52 proc. wszystkich przychodów grupy pochodziło z usług abonamentowych. Liczba obsługiwanych lokalizacji abonamentowych była o 8 proc. wyższa niż przed rokiem. Z raportu wynika jednak, że I półrocze 2017 roku było słabsze jeśli chodzi o wzrost netto lokalizacji abonamentowych. „Wynika to z nałożenia się kilku czynników. W I kwartale zdeinstalowane zostały, instalowane na okres świąteczno – noworoczny, urządzenia aroma związane z różnego rodzaju promocjami w punktach sprzedaży. W segmencie usług abonamentowych audio i wideo, zmniejszona została liczba lokalizacji o niskiej rentowności oraz zakończona została współpraca z klientami mającymi problemy w regulowaniu płatności” – czytamy w raporcie. Jednocześnie spółka podkreśla, że spodziewa się przyspieszenia tempa pozyskiwania lokalizacji abonamentowych w najbliższych miesiącach, co ma być efektem prowadzonych obecnie rozmów z potencjalnymi, dużymi klientami.