Reklama

Prezes Santandera: Przejęcia są nam niepotrzebne

- Łatwiej jest budować jedną silną markę, niż kilka. A silna marka jest nam potrzebna, abyśmy jako platforma usługowa mogli skutecznie konkurować z innymi platformami, nie tylko z sektora bankowego – tłumaczy w rozmowie z „Rz” Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander.

Publikacja: 25.09.2018 13:44

Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander

Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Hiszpański banki zmienił niedawno nazwę swojej polskiej spółki-córki, Banku Zachodniego WBK, na Santander Bank Polska. - Rebranding to nie jest operacja, która od razu przełoży się na nasze wyniki. Nie o to w niej zresztą chodziło. Chcemy żeby wszędzie na świecie doświadczenie naszych klientów było takie samo – zapewnia szefowa grupy.

Deklaruje, że Santander w Polsce może się rozwijać organicznie, nie musi przejmować aktywów innych instytucji. - Gdy nadarza się okazja, żeby zwiększyć skalę działania poprzez przejęcie, rozważamy to. Mamy jednak bardzo rygorystyczne kryteria dla takich transakcji – dodaje w kontekście zakupu większości polskich aktywów Deutsche Banku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Reklama
Reklama