Reklama

Prezes Santandera: Przejęcia są nam niepotrzebne

- Łatwiej jest budować jedną silną markę, niż kilka. A silna marka jest nam potrzebna, abyśmy jako platforma usługowa mogli skutecznie konkurować z innymi platformami, nie tylko z sektora bankowego – tłumaczy w rozmowie z „Rz” Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander.

Publikacja: 25.09.2018 13:44

Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander

Ana Botin, prezes grupy bankowej Santander

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Hiszpański banki zmienił niedawno nazwę swojej polskiej spółki-córki, Banku Zachodniego WBK, na Santander Bank Polska. - Rebranding to nie jest operacja, która od razu przełoży się na nasze wyniki. Nie o to w niej zresztą chodziło. Chcemy żeby wszędzie na świecie doświadczenie naszych klientów było takie samo – zapewnia szefowa grupy.

Deklaruje, że Santander w Polsce może się rozwijać organicznie, nie musi przejmować aktywów innych instytucji. - Gdy nadarza się okazja, żeby zwiększyć skalę działania poprzez przejęcie, rozważamy to. Mamy jednak bardzo rygorystyczne kryteria dla takich transakcji – dodaje w kontekście zakupu większości polskich aktywów Deutsche Banku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama