Aktualizacja: 26.09.2018 16:31 Publikacja: 26.09.2018 13:08
Foto: Fotorzepa/Grzegorz Zawisza
Sprawa dotyczy klientów indywidualnych, którzy przed 1 marca 2017 r. mieli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub mieli kartę, byli użytkownikami systemu bankowości internetowej i wyłącznie przez ten system byli informowani przez bank o zmianach opłat i prowizji dotyczących rachunku – które weszły w życie od 1 stycznia 2014 r. do 1 marca 2017 r. Bank ma im zwrócić nowe opłaty lub podwyżki wprowadzone w tym czasie, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika.
Nasze dobre wyniki i dynamika rozwoju pokazują, że na rynku jest miejsce na mniejsze podmioty – przekonuje Piotr...
Przejęcie dużego polskiego banku przez nowego właściciela, czyli austriacką grupę Erste, rodzi wiele pytań. Nie...
Austriacka grupa bankowa, która zarobiła gigantyczne kwoty na trzymaniu się rynku kraju-agresora i umożliwianiu...
Przejęcie Santander Bank Polska za 7 mld euro, czyli ok. 30 mld zł to rekordowo duża transakcja w polskim sektor...
– Poland first? Oczywiście. Po to, żebyśmy przyciągnęli wzrost gospodarczy i gonili najbardziej rozwinięte kraje...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas