ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Z powodu decyzji UOKiK bank zwrócić opłaty, o których nałożeniu lub podwyższeniu informował w sposób nie spełniający wymogi trwałego nośnika.

Aktualizacja: 26.09.2018 16:31 Publikacja: 26.09.2018 13:08

ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Foto: Fotorzepa/Grzegorz Zawisza

Sprawa dotyczy klientów indywidualnych, którzy przed 1 marca 2017 r. mieli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub mieli kartę, byli użytkownikami systemu bankowości internetowej i wyłącznie przez ten system byli informowani przez bank o zmianach opłat i prowizji dotyczących rachunku – które weszły w życie od 1 stycznia 2014 r. do 1 marca 2017 r. Bank ma im zwrócić nowe opłaty lub podwyżki wprowadzone w tym czasie, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Banki
Prezes Nest Banku: Małe banki nie są skazane na pożarcie
Banki
Jak zmieni się Santander BP pod rządami Erste Group
Banki
Bank Rosji zajął konta Raiffeisen i zgarnął z nich blisko 2 miliardy euro
Banki
Trzeci bank w Polsce zmienia właściciela. Co to oznacza dla klientów?
Banki
Prezes PKO BP Szymon Midera: Kapitał ma swoje pochodzenie
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku