ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Z powodu decyzji UOKiK bank zwrócić opłaty, o których nałożeniu lub podwyższeniu informował w sposób nie spełniający wymogi trwałego nośnika.

Aktualizacja: 26.09.2018 16:31 Publikacja: 26.09.2018 13:08

ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Foto: Fotorzepa/Grzegorz Zawisza

Sprawa dotyczy klientów indywidualnych, którzy przed 1 marca 2017 r. mieli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub mieli kartę, byli użytkownikami systemu bankowości internetowej i wyłącznie przez ten system byli informowani przez bank o zmianach opłat i prowizji dotyczących rachunku – które weszły w życie od 1 stycznia 2014 r. do 1 marca 2017 r. Bank ma im zwrócić nowe opłaty lub podwyżki wprowadzone w tym czasie, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Banki
Szwajcaria wraca do ery „zerowych” stóp procentowych
Banki
Alior Bank zniknie z rynku? Nie można tego wykluczyć
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Banki
Cezary Kocik, prezes mBanku: Czas na jednolitą umowę kredytową