Reklama

Handlowy stawia na wzrost

Po latach strategii skoncentrowanej na wypłacie wysokich dywidend bank Citi Handlowy teraz chce jednocześnie zwiększyć skalę i poprawić rentowność.

Publikacja: 14.02.2019 14:13

Handlowy stawia na wzrost

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Bank Handlowy przedstawił dzisiaj główne założenia strategii na lata 2019-2021. Jednym z głównych punktów jest wzrost bilansu.

Bank planuje do 2021 roku zwiększyć liczbę klientów detalicznych o 50 proc. i udzielić łącznie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych. - Naszą ambicją jest zwiększenie do 2021 roku o 50 proc. liczby klientów detalicznych i udzielenie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych – mówi Sławomir Sikora, prezes Banku Handlowego. Obecnie bank ma blisko 700 tys. klientów korzystających z kart płatniczych i kredytowych, a na koniec 2018 r. portfel kredytów, udzielonych klientom indywidualnym, był wart 7,2 mld zł, o 5,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
Szefowa Banku Rosji pod sąd. Jest wniosek do Trybunału w Hadze
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama