Handlowy stawia na wzrost

Po latach strategii skoncentrowanej na wypłacie wysokich dywidend bank Citi Handlowy teraz chce jednocześnie zwiększyć skalę i poprawić rentowność.

Publikacja: 14.02.2019 14:13

Handlowy stawia na wzrost

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Bank Handlowy przedstawił dzisiaj główne założenia strategii na lata 2019-2021. Jednym z głównych punktów jest wzrost bilansu.

Bank planuje do 2021 roku zwiększyć liczbę klientów detalicznych o 50 proc. i udzielić łącznie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych. - Naszą ambicją jest zwiększenie do 2021 roku o 50 proc. liczby klientów detalicznych i udzielenie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych – mówi Sławomir Sikora, prezes Banku Handlowego. Obecnie bank ma blisko 700 tys. klientów korzystających z kart płatniczych i kredytowych, a na koniec 2018 r. portfel kredytów, udzielonych klientom indywidualnym, był wart 7,2 mld zł, o 5,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
BNP Paribas zaliczył udany kwartał. Zyski były rekordowe
Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki