Reklama

Handlowy stawia na wzrost

Po latach strategii skoncentrowanej na wypłacie wysokich dywidend bank Citi Handlowy teraz chce jednocześnie zwiększyć skalę i poprawić rentowność.

Publikacja: 14.02.2019 14:13

Handlowy stawia na wzrost

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Bank Handlowy przedstawił dzisiaj główne założenia strategii na lata 2019-2021. Jednym z głównych punktów jest wzrost bilansu.

Bank planuje do 2021 roku zwiększyć liczbę klientów detalicznych o 50 proc. i udzielić łącznie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych. - Naszą ambicją jest zwiększenie do 2021 roku o 50 proc. liczby klientów detalicznych i udzielenie 2 mld zł nowych kredytów detalicznych – mówi Sławomir Sikora, prezes Banku Handlowego. Obecnie bank ma blisko 700 tys. klientów korzystających z kart płatniczych i kredytowych, a na koniec 2018 r. portfel kredytów, udzielonych klientom indywidualnym, był wart 7,2 mld zł, o 5,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama