Reklama

UOKiK zbada czy Idea Bank nie narusza interesów klientów

Sprawa dotyczy podejrzenia naruszenia zbiorowych interesów konsumentów przy sprzedaży ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych i funduszy Profit.

Aktualizacja: 09.01.2020 18:28 Publikacja: 09.01.2020 17:38

UOKiK zbada czy Idea Bank nie narusza interesów klientów

Foto: parkiet.com

Idea Bank otrzymał zawiadomienia Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o wszczęciu przez prezesa UOKIK na podstawie postanowień z końca 2019 r. dwóch postępowań w sprawie podejrzenia stosowania przez bank praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.

Chodzi o postępowanie w sprawie podejrzenia stosowania przez bank praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów w związku z oferowaniem możliwości przystąpienia do ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi angażującymi środki w niestandaryzowane sekurytyzacyjne fundusze inwestycyjne zamknięte. Drugie dotyczy podejrzenia stosowania przez bank praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów w toku prezentowania przez bank informacji o możliwości nabycia i proponowania konsumentom nabycia certyfikatów inwestycyjnych emitowanych przez Lartiq  (dawniej Trigon) Profit XXII, XXIII, XXIV Niestandaryzowane Sekurytyzacyjne Fundusze Inwestycyjne Zamknięte.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Banki
Santander BP poprawia wynik i szykuje się do przejęcia przez Erste
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama