Reklama

PKO BP: Bankowość internetowa w nowej odsłonie

PKO Bank Polski wprowadza nowy system transakcyjny w bankowości internetowej. Ma być łatwiejszy w nawigacji, bardziej przejrzysty i wzbogacony o nowe funkcje.

Publikacja: 30.09.2014 14:18

PKO BP: Bankowość internetowa w nowej odsłonie

Foto: Bloomberg

- Obecny serwis ma już 6 lat, a w tym czasie zmieniła się technologia i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej korzystają z ekranów dotykowych. Postanowiliśmy więc stworzyć nowy, przebudowany serwis transakcyjny, który przy okazji będzie dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej banku – tłumaczy Jakub Grzechnik, dyrektor centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.

Podkreśla, że nowy serwis ma bardziej rozbudowany interfejs, łatwiejszą nawigację oraz szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

- Zwróciliśmy uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze. Chcieliśmy przy tym wprowadzić zmiany w taki sposób, żeby nie były one totalną rewolucją dla klientów, którzy mają już swoje przyzwyczajenia – dodaje Jakub Grzechnik.

Wśród wprowadzonych zmian będzie możliwość przypisywania grafik i zdjęć odbiorców przelewów i ich prezentacji na liście operacji wykonanych na rachunku. Odświeżony serwis ma m.in. wyszukiwarkę operacji według różnych kluczy, a także przelew zwrotny. Nowa strona skupi wszystkie serwisy transakcyjne grupy kapitałowej banku, co oznacza, że będzie można także przejść bez odrębnego logowania do rachunku maklerskiego. Serwis cały czas będzie rozbudowywany o nowe funkcje.

Nowa odsłona serwisu zostanie 7 października udostępniony pewnej grupie klientów do przetestowania, a po kilku tygodniach, po uwzględnieniu uwag i komentarzy, bank wprowadzi go do szerokiego użytku. Jednocześnie klienci będą mogli korzystać z dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Jego użytkownicy po uruchomieniu nowego iPKO będą mogli przełączać się z nowej wersji platformy na dotychczasową jednym kliknięciem, bez konieczności ponownego logowania.

Reklama
Reklama

Obecnie dostęp do bankowości internetowej PKO BP ma 6,7 mln klientów, a korzysta z niej (tzn. co najmniej raz w miesiącu się loguje) 3 mln posiadaczy kont w tym banku.

- Obecny serwis ma już 6 lat, a w tym czasie zmieniła się technologia i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej korzystają z ekranów dotykowych. Postanowiliśmy więc stworzyć nowy, przebudowany serwis transakcyjny, który przy okazji będzie dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej banku – tłumaczy Jakub Grzechnik, dyrektor centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.

Podkreśla, że nowy serwis ma bardziej rozbudowany interfejs, łatwiejszą nawigację oraz szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

Reklama
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Banki
PKO BP wchodzi na Litwę i do Szwecji. To nie koniec ekspansji banku
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Reklama
Reklama