Reklama
Rozwiń
Reklama

PKO BP: Bankowość internetowa w nowej odsłonie

PKO Bank Polski wprowadza nowy system transakcyjny w bankowości internetowej. Ma być łatwiejszy w nawigacji, bardziej przejrzysty i wzbogacony o nowe funkcje.

Publikacja: 30.09.2014 14:18

PKO BP: Bankowość internetowa w nowej odsłonie

Foto: Bloomberg

- Obecny serwis ma już 6 lat, a w tym czasie zmieniła się technologia i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej korzystają z ekranów dotykowych. Postanowiliśmy więc stworzyć nowy, przebudowany serwis transakcyjny, który przy okazji będzie dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej banku – tłumaczy Jakub Grzechnik, dyrektor centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.

Podkreśla, że nowy serwis ma bardziej rozbudowany interfejs, łatwiejszą nawigację oraz szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

- Zwróciliśmy uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze. Chcieliśmy przy tym wprowadzić zmiany w taki sposób, żeby nie były one totalną rewolucją dla klientów, którzy mają już swoje przyzwyczajenia – dodaje Jakub Grzechnik.

Wśród wprowadzonych zmian będzie możliwość przypisywania grafik i zdjęć odbiorców przelewów i ich prezentacji na liście operacji wykonanych na rachunku. Odświeżony serwis ma m.in. wyszukiwarkę operacji według różnych kluczy, a także przelew zwrotny. Nowa strona skupi wszystkie serwisy transakcyjne grupy kapitałowej banku, co oznacza, że będzie można także przejść bez odrębnego logowania do rachunku maklerskiego. Serwis cały czas będzie rozbudowywany o nowe funkcje.

Nowa odsłona serwisu zostanie 7 października udostępniony pewnej grupie klientów do przetestowania, a po kilku tygodniach, po uwzględnieniu uwag i komentarzy, bank wprowadzi go do szerokiego użytku. Jednocześnie klienci będą mogli korzystać z dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Jego użytkownicy po uruchomieniu nowego iPKO będą mogli przełączać się z nowej wersji platformy na dotychczasową jednym kliknięciem, bez konieczności ponownego logowania.

Reklama
Reklama

Obecnie dostęp do bankowości internetowej PKO BP ma 6,7 mln klientów, a korzysta z niej (tzn. co najmniej raz w miesiącu się loguje) 3 mln posiadaczy kont w tym banku.

- Obecny serwis ma już 6 lat, a w tym czasie zmieniła się technologia i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej korzystają z ekranów dotykowych. Postanowiliśmy więc stworzyć nowy, przebudowany serwis transakcyjny, który przy okazji będzie dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej banku – tłumaczy Jakub Grzechnik, dyrektor centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.

Podkreśla, że nowy serwis ma bardziej rozbudowany interfejs, łatwiejszą nawigację oraz szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

Reklama
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama