Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.06.2015 17:00 Publikacja: 30.06.2015 17:00
Foto: 123rf.com
Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte jednoznacznie wynika, że klienci banków cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku. Okazało się, że mimo rosnącej popularności bankowości elektronicznej, placówki są bardziej potrzebne, niż by się mogło wydawać.
Nawet proste transakcje bezgotówkowe, takie jak przelewy, zlecenia stałe czy sprawdzanie historii rachunku blisko połowa respondentów nadal realizuje w oddziałach. Do bieżącej obsługi pozostałych produktów (poza ROR), jak lokaty czy kredyty, dziewięciu na dziesięciu badanych także idzie do placówki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Opinia rzecznika generalnego TSUE o wskaźniku WIBOR nie pogrążyła banków. Ale ich wyceny giełdowe i tak pozostaj...
Prezes UniCredit, Andrea Orcel, powiedział, że włoski bank może rozważyć sprzedaż swojego udziału w niemieckim C...
Zgodnie z przewidywaniami, wstępną opinię unijnego trybunału na temat WIBOR w Polsce każda ze stron sporu interp...
Sądząc po reakcji giełdy, unijny trybunał nie pogrążył sektora bankowego. Ale też sprawa WIBOR nie została rozst...
Sektor finansowy jest coraz częściej atakowany przez cyberprzestępców. O incydencie poinformował największy pols...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas