Reklama

Czy oddziały bankowe są potrzebne?

W najbliższych latach zwiększy się rola bankowości mobilnej, ale placówki i kontakt fizyczny z doradcą wciąż będą ważnym elementem budującym relacje z klientem.

Publikacja: 30.06.2015 17:00

Czy oddziały bankowe są potrzebne?

Foto: 123rf.com

Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte jednoznacznie wynika, że klienci banków cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku. Okazało się, że mimo rosnącej popularności bankowości elektronicznej, placówki są bardziej potrzebne, niż by się mogło wydawać.

Nawet proste transakcje bezgotówkowe, takie jak przelewy, zlecenia stałe czy sprawdzanie historii rachunku blisko połowa respondentów nadal realizuje w oddziałach. Do bieżącej obsługi pozostałych produktów (poza ROR), jak lokaty czy kredyty, dziewięciu na dziesięciu badanych także idzie do placówki.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama