Reklama
Rozwiń
Reklama

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Poważna awaria w banku Millennium. Klienci informują o problemach z logowaniem do aplikacji i dostępem do bankowości mobilnej.

Publikacja: 24.03.2025 13:38

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Foto: AdobeStock

ula

Awaria rozpoczęła się przed godziną 11. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Klienci zgłaszają, że mają problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem swoimi pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować do aplikacji oraz bankowości internetowej.

Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama