Reklama
Rozwiń
Reklama

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Poważna awaria w banku Millennium. Klienci informują o problemach z logowaniem do aplikacji i dostępem do bankowości mobilnej.

Publikacja: 24.03.2025 13:38

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Foto: AdobeStock

ula

Awaria rozpoczęła się przed godziną 11. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Klienci zgłaszają, że mają problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem swoimi pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować do aplikacji oraz bankowości internetowej.

Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Klamka zapadła, banki zapłacą wyższy CIT. Kto na tym zyska, a kto straci?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Banki
ZBP: wyższy CIT dla banków to zła informacja dla klientów i gospodarki
Banki
Prezydent Karol Nawrocki dał zielone światło podwyżce podatków dla banków
Banki
JPMorgan zbuduje swoją nową centralę w londyńskim Canary Wharf
Banki
Bank Rosji wkracza do Indii. To może być sposób na sankcje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama