Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Poważna awaria w banku Millennium. Klienci informują o problemach z logowaniem do aplikacji i dostępem do bankowości mobilnej.

Publikacja: 24.03.2025 13:38

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Foto: AdobeStock

ula

Awaria rozpoczęła się przed godziną 11. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Klienci zgłaszają, że mają problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem swoimi pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować do aplikacji oraz bankowości internetowej.

Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
Cezary Kocik, prezes mBanku: Czas na jednolitą umowę kredytową
Banki
To koniec prawdziwej bankowości w Rosji. Reżim kładzie rękę na kontach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Banki
Ważą się losy banków i kredytobiorców. Wskaźnik WIBOR oceni unijny Trybunał
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Banki
Stopy procentowe bez zmian, RPP robi sobie przerwę po majowym cięciu. Co dalej?