Reklama

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Poważna awaria w banku Millennium. Klienci informują o problemach z logowaniem do aplikacji i dostępem do bankowości mobilnej.

Publikacja: 24.03.2025 13:38

Awaria w banku Millennium. Nie można zalogować się do aplikacji

Foto: AdobeStock

ula

Awaria rozpoczęła się przed godziną 11. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Klienci zgłaszają, że mają problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem swoimi pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować do aplikacji oraz bankowości internetowej.

Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Banki
Santander BP poprawia wynik i szykuje się do przejęcia przez Erste
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama