Połączenie z Sygma Bankiem pozwoli BGŻ BNP Paribas na rozszerzenie oferty

Połączenie z Sygma Bankiem uzupełni nasze produkty w zakresie consumer finance – mówi Tomasz Bogus, prezes BGŻ BNP Paribas.

Publikacja: 17.12.2015 21:00

Połączenie z Sygma Bankiem pozwoli BGŻ BNP Paribas na rozszerzenie oferty

Foto: Fotorzepa, Dariusz Iwański DI Dariusz Iwański

Rz: BGŻ BNP Paribas kupił za 200 mln zł od Grupy BNP wszystkie akcje Sygma Banku, co pośrednio wynikało ze zobowiązania wobec KNF przy łączeniu BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska. Co zyskacie na tej transakcji?

Tomasz Bogus: Przede wszystkim zintegrujemy w jednej organizacji cały obszar consumer finance (kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe, kredyty samochodowe i karty kredytowe). Pozwoli nam to zapewnić kompleksową ofertę banku w obszarze consumer finance, a jednocześnie zintegrować zaplecze organizacyjne, co w dalszej perspektywie przyczyni się do obniżenia kosztów. Będziemy więc obecni we wszystkich segmentach rynku consumer finance w Polsce. Połączenie zwiększy skalę naszej grupy w tym obszarze. Dzisiaj Sygma Bank jest trzecim graczem na rynku kredytów ratalnych, po Santanderze i Credit Agricole. Po połączeniu pewnie będziemy drugim graczem w obszarze kart kredytowych i zostaniemy numerem dwa w kredytach samochodowych.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia
Banki
Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni
Banki
Bank centralny Rosji wspomaga wojnę Putina
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Materiał Promocyjny
Click to Pay podbija polski rynek - Mastercard rozszerza nowy standard płatności kartą w internecie