Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Rybak: Banki walczą o młodych ludzi

Wygoda, łatwość dostępu i funkcjonalność. To jest to, co adresujemy dzisiaj do młodych ludzi - mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

Aktualizacja: 02.09.2016 13:45 Publikacja: 02.09.2016 13:04

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Rybak: Banki walczą o młodych ludzi

Foto: Rzeczpospolita

Banki coraz bardziej doceniają, jak cenni są dla nich również najmłodsi klienci. Ofert skierowanych do młodych ludzi stale przybywa i są one coraz lepiej dostosowane do potrzeb pokolenia Y – osób stale podłączonych z internetem i praktycznie nie rozstających się ze swoim smartfonem. W jaki sposób skutecznie dotrzeć do tzw. millenialsów?

- Docieramy do młodych klientów tymi samymi produktami, co do klientów z innych pokoleń. Różni się natomiast sposób, w jaki klienci z młodszego pokolenia używają produktów finansowych – mówi Wojciech Rybak.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych