Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.09.2016 13:45 Publikacja: 02.09.2016 13:04
Foto: Rzeczpospolita
Banki coraz bardziej doceniają, jak cenni są dla nich również najmłodsi klienci. Ofert skierowanych do młodych ludzi stale przybywa i są one coraz lepiej dostosowane do potrzeb pokolenia Y – osób stale podłączonych z internetem i praktycznie nie rozstających się ze swoim smartfonem. W jaki sposób skutecznie dotrzeć do tzw. millenialsów?
- Docieramy do młodych klientów tymi samymi produktami, co do klientów z innych pokoleń. Różni się natomiast sposób, w jaki klienci z młodszego pokolenia używają produktów finansowych – mówi Wojciech Rybak.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Brytyjski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4 proc., co było zgodne z prognozami anali...
Litwa i Szwecja będą kolejnymi krajami, w których będzie działać PKO Bank Polski — tym razem w formie przedstawi...
Wyższe podatki nałożone na banki mogą przynieść budżetowi zastrzyk gotówki, ale w dłuższej perspektywie osłabią...
Prezes Bank of America Brian Moynihan powiedział agencji Bloomberg, że nie odejdzie z banku w najbliższym czasie...
Hasło przewodnie mBanku na lata 2026–2030 to „Cała naprzód!”. W nowej strategii bank, już bez obciążenia kosztam...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas