Reklama

Getin Noble pozyskuje klientów

W pierwszym roku po zmianie polityki produktowej bank pozyskał ponad 170 tys. klientów. Poprawia też strukturę depozytów.

Aktualizacja: 09.10.2018 14:12 Publikacja: 09.10.2018 14:10

Getin Noble pozyskuje klientów

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową. Celem było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. klientów.

- Konto to jest podstawą naszej oferty i kluczem do budowy stałej relacji z klientami. W ciągu roku z oferty skorzystało już ponad 170 tys. osób, co jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii budowy banku pierwszego wyboru - mówi Tomasz Misiak, członek zarządu GNB. - widzimy znaczący wzrost zaufania do naszej instytucji. Na koniec czerwca udział środków na rachunkach bieżących i kontach oszczędnościowych w depozytach ogółem przekroczył 30 proc. Jest to najlepszy wynik w historii naszego banku. Ponadto, tylko w trzecim kwartale pozyskaliśmy niemal 36 tys. aktywnych Kont Proste Zasady – dodaje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama