Reklama

Getin Noble pozyskuje klientów

W pierwszym roku po zmianie polityki produktowej bank pozyskał ponad 170 tys. klientów. Poprawia też strukturę depozytów.

Aktualizacja: 09.10.2018 14:12 Publikacja: 09.10.2018 14:10

Getin Noble pozyskuje klientów

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową. Celem było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. klientów.

- Konto to jest podstawą naszej oferty i kluczem do budowy stałej relacji z klientami. W ciągu roku z oferty skorzystało już ponad 170 tys. osób, co jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii budowy banku pierwszego wyboru - mówi Tomasz Misiak, członek zarządu GNB. - widzimy znaczący wzrost zaufania do naszej instytucji. Na koniec czerwca udział środków na rachunkach bieżących i kontach oszczędnościowych w depozytach ogółem przekroczył 30 proc. Jest to najlepszy wynik w historii naszego banku. Ponadto, tylko w trzecim kwartale pozyskaliśmy niemal 36 tys. aktywnych Kont Proste Zasady – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Reklama
Reklama