Reklama

Więcej kucharzy niż specjalistów od kryptowalut w bankach

Banki zatrudniają więcej kucharzy czy pracowników zajmujących się „różnorodnością” niż dyrektorów od kryptowalut.

Aktualizacja: 19.11.2018 17:26 Publikacja: 19.11.2018 15:22

Więcej kucharzy niż specjalistów od kryptowalut w bankach

Foto: Adobe Stock

Brytyjski serwis „Financial News" przeanalizował profile w serwisie LinkedIn należące do tysięcy pracowników sektora finansowego w Wielkiej Brytanii. Około 600 z nich podało, że zajmuje się wirtualnymi aktywami, z czego znaczna większość pracuje dla start-upów lub jest niezależnymi specjalistami. W bankach ma zatrudnienie jedynie około 100 z nich. Zaledwie 29 pracujących w Wielkiej Brytanii przedstawicieli kadry kierowniczej ma wśród swoich tytułów zawodowych takie, które sugerują, że mają oni do czynienia z kryptowalutami. Jest ich więc mniej niż zatrudnianych przez banki ekskluzywnych kucharzy (40) czy dyrektorów dbających o to, by w firmach był zatrudniony odpowiednio wysoki odsetek kobiet i przedstawicieli różnego rodzaju mniejszości (78), a także niż kierowników zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych (85).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama