Z naszych informacji wynika, że logo banku oficjalnie będzie towarzyszyć drużynie od początku eliminacji do mistrzostw świata w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Już w maju trener zespołu narodowego Leo Beenhakker wystąpi w reklamach BZ WBK promujących nowe konto osobiste, o którym pisaliśmy w czwartkowym wydaniu „Rz”. Przedstawiciele banku nie udzielają komentarza w tej sprawie. Rzecznik BZ WBK Piotr Gajdziński zapowiadał jednak niedawno, że w kolejnej reklamówce banku wystąpi znana osoba.

BZ WBK w ostatnich miesiącach aktywnie się promuje, m. in poprzez kampanie reklamowe. Ostatnia, w której wziął udział John Cleese, znany m.in. z „Latającego cyrku Monty Pythona”, odbiła się szerokim echem i – jak zapewniają przedstawiciele banku – pozytywnie przełożyła się na sprzedaż kredytu gotówkowego. BZ WBK rozwija sieć placówek, zmienia ich aranżację i coraz odważniej walczy o klientów. Jednocześnie zwiększa liczbę oddziałów banku. Obecnie jest ich ponad 420, a pod koniec roku będzie około 500. Zmianom towarzyszy wzmożona akcja reklamowo-marketingowa.

BZ WBK będzie jedyną instytucja finansową sponsorującą drużynę narodową w piłce nożnej (głównym sponsorem jest Telekomunikacja Polska). Instytucje finansowe zaczynają być jednak obecne w sporcie. Przykładem jest Dominet Bank, sponsor ekstraligi koszykówki.