Aktualizacja: 20.12.2018 12:06 Publikacja: 20.12.2018 12:06
Foto: AdobeStock
Na koniec września tego roku liczba rachunków klientów indywidualnych mających możliwość korzystania z bankowości elektronicznej wyniosła 37,26 mln, z czego 46 proc. (17,31 mln) co najmniej raz w miesiącu loguje się do swojego konta przez internet. W ciągu kwartału oznacza to wzrost odpowiednio o 2,2 proc. i 3,1 proc., a przez rok o 6,4 proc. i 10,2 proc. – wynika z danych Związku Banków Polskich.
Blisko połowa aktywnych klientów bankowości internetowej to także użytkownicy aplikacji mobilnych. Na koniec września było ich niespełna 7,9 mln. Przez kwartał ich liczba urosła o 9 proc. a od początku roku aż o 25 proc. Kwartalne tempo wzrostu liczby aktywnych użytkowników bankowości mobilnej znacząco przewyższa tempo przyrostu użytkowników bankowości internetowej, co nie powinno dziwić z uwagi na dużą różnicę dotychczasowym stopniu nasycenia i potencjale rozwoju obu segmentów.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas