Awaria w Pekao. Nie można zalogować się do serwisu internetowego

Drugi co do wielkości aktywów bank w Polsce ma problemy techniczne. Nie można zalogować się do serwisów internetowego i mobilnego.

Aktualizacja: 07.01.2019 12:27 Publikacja: 07.01.2019 12:22

Awaria w Pekao. Nie można zalogować się do serwisu internetowego

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Od południa klienci Banku Pekao skarżą się na trudności z logowaniem do systemu bankowości internetowej oraz mobilnej aplikacji PeoPay, donoszą też o problemach z systemem SMS-ów.

Bank potwierdził na swoim profilu na Facebooku, że faktycznie jest awaria. „Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego www.pekao.com.pl, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS. Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu” – czytamy w komunikacie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Polacy sprawdzają umowy bankowe. Od czerwca mają być prostsze
Banki
Kwietniowa inflacja przypieczętowała obniżkę stóp procentowych w maju?
Banki
Kredyty frankowe przestają być obciążeniem dla mBanku
Banki
Pekao nie będzie składał oferty na zakup Santander BP
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Banki
Dobre wyniki Santandera na początku 2025 r. Co mówi zarząd o sprzedaży banku?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne