Aktualizacja: 09.05.2019 13:47 Publikacja: 09.05.2019 13:47
Foto: Fotorzepa, Bosiacki Roman
System został zbudowany zupełnie od nowa i w całości zaprojektowany wewnątrz banku. Nowością jest sekcja „wydarzenia”, przypominająca nieco oś czasu znaną z portali społecznościowych, która ma być dla każdego użytkownika spersonalizowanym źródłem informacji nie tylko o stanie finansów, ale ma także być narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem.
Bank zapowiada, że lista wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank przypomni mu o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje, podpowie jak zaoszczędzić na codziennych zakupach, itp.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas