Reklama
Rozwiń

Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Od poniedziałkowego poranka klienci Banku Millenium nie mogą korzystać z Millenetu oraz aplikacji mobilnej.

Aktualizacja: 13.05.2019 15:00 Publikacja: 13.05.2019 13:50

Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Foto: Adobe Stock

ula

"Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - poinformował bank na swojej stronie internetowej.

W grudniu zeszłego roku bank miał tez problem z aplikacja mobilną. Klienci nie mogli dostać się do bankowości internetowej. „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później" – taki komunikat wyświetlał się w aplikacji mobilnej. Na szczęście działały karty i można było dokonywać nimi normalnych płatności w sklepach.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Banki
Szwajcaria wraca do ery „zerowych” stóp procentowych
Banki
Alior Bank zniknie z rynku? Nie można tego wykluczyć