Reklama

Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Od poniedziałkowego poranka klienci Banku Millenium nie mogą korzystać z Millenetu oraz aplikacji mobilnej.

Aktualizacja: 13.05.2019 15:00 Publikacja: 13.05.2019 13:50

Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Foto: Adobe Stock

ula

"Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - poinformował bank na swojej stronie internetowej.

W grudniu zeszłego roku bank miał tez problem z aplikacja mobilną. Klienci nie mogli dostać się do bankowości internetowej. „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później" – taki komunikat wyświetlał się w aplikacji mobilnej. Na szczęście działały karty i można było dokonywać nimi normalnych płatności w sklepach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Banki
Czy cła Trumpa zaszkodzą Szwajcarii? SNB nie planuje ujemnych stóp, firmy wstrzymują inwestycje
Banki
Prezes UniCredit: Po przejęciu Commerzbanku zwolnienia będą „znaczące”
Banki
Rosyjski biznes bez dostępu do banków w Chinach
Banki
Szansa na cięcie stóp we wrześniu, ale bez gwarancji
Reklama
Reklama