mBank zaczyna wyłączenia poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego. Proces będzie przeprowadzany etapami w trakcie 2014 r., a pierwsza grupa 4 tys. klientów banku została właśnie poinformowana o zmianach.
W ich wypadku system zostanie wyłączony 9 stycznia 2014 r. Tak bliski termin może być dla klientów zaskakujący, bo zarząd banku zapowiadał jeszcze niedawno, że na razie oba systemy będą funkcjonować równolegle i nie ma wyznaczonej granicznej daty wyłączenia dotychczasowego.
Nowy system transakcyjny został wprowadzony w czerwcu, ale klienci byli do niego przyłączani etapami, nie wszyscy mieli dostęp od początku jego funkcjonowania.
Początek wyłączeń
– Uruchamiając serwis transakcyjny w nowym wydaniu, daliśmy klientom czas na przygotowanie się do zmiany. Aby proces był jak najbardziej przyjazny dla użytkowników, w okresie przejściowym mogli oni korzystać jednocześnie z obu wersji systemu. W tym czasie obserwowaliśmy ich zachowania, analizowaliśmy uwagi i na tej podstawie dostosowywaliśmy system, by był jeszcze bardziej komfortowy – podkreśla Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku. Serwis ma nowy design, nawigację oraz nowe rozwiązania technologiczne i funkcjonalności. Przedstawiciele banku podkreślają, że serwis zapewnia tę samą funkcjonalność w zakresie produktów i usług, co dotychczasowy, uruchomiony 13 lat temu, system, a dodatkowo gwarantuje użytkownikom nowe możliwości.
Cała inwestycja związana z nową platformą elektroniczną, także z aplikacją mobilną, która zostanie zaprezentowana na początku 2014 r., kosztowała 100 mln zł.