Bank wprowadził nowy pakiet składający się z konta i powiązanych z nim produktów dla grupy wiekowej 18–26 lat.
To kolejny krok w strategii pozyskiwania młodych klientów. Wcześniej bank wprowadził program SKO w nowej elektronicznej odsłonie, a w drugiej połowie ubiegłego roku konta Junior.
PKO Bank Polski prowadzi 150 tys. rachunków SKO, a w tym programie uczestniczy już jedna trzecia szkół. Natomiast kont Junior dla dzieci w wieku 0–12 lat jest już 80 tys.
– Wyzwaniem było zbudowanie oferty dla młodych osób w wieku 18–26 lat. To duża populacja, a jednocześnie bardzo perspektywiczna grupa i relatywnie nisko ubankowiona – tłumaczy Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta indywidualnego PKO BP. Studentów szkół wyższych jest niemal 1,8 mln i na tę grupę poluje bank.
– Chcemy pozyskiwać co trzeciego nowego studenta, to więcej, niż wynosi udział PKO BP w rynku bankowym. W skali roku będzie to ponad 100 tys. pozyskanych studentów – dodaje Szymon Wałach.