Dzwoniąc pod numer (+48) 828 828 828 można z każdego miejsca na świecie, o każdej porze, zarówno z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych zastrzec utraconą kartę.

Sercem systemu jest zautomatyzowana infolinia IVR wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy (portal głosowy).  Posiadacz karty po wypowiedzeniu nazwy banku zostanie przekierowany do właściwej infolinii wydawcy.  System rozpoznaje nazwy banku wypowiedziane na wszelkie, powszechnie wykorzystywane sposoby – uwzględnia skróty, pełne formy, pominięte słowa w pełnej nazwie, a w przypadku nazw banków o niepolskim brzmieniu będzie umożliwiał rozpoznawanie nazwy w oryginalnym języku.  System będzie samoczynnie douczać się po każdej  rozmowie (element sztucznej inteligencji). Portal może obsługiwać równolegle wiele połączeń.

Wspólny numer do zastrzegania kart jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jedynym ponoszonym kosztem dla użytkownika czyli posiadacza karty jest koszt połączenia telefonicznego zgodny z tabelą opłat jego operatora. System jest uzupełnieniem dla infolinii banków i ma służyć przede wszystkim  tym, którzy nie pamiętają numeru do swojego wydawcy.

Do systemu przystąpiły banki, posiadające łącznie ponad 70 proc. rynku kart płatniczych w Polsce.  Wkrótce przystąpią kolejne.