Credit Agricole od 1 kwietnia rusza z kolejną kampanią reklamową kont osobistych.
Bank obiecuje nowym klientom premię sięgającą nawet 1 tys. zł. Wprowadza także nowości – m.in. aplikację pozwalającą zaplanować oszczędzanie poprzez łatwiejszy wybór produktów i kalkulacje potencjalnych zysków. Bank planuje w 2014 roku otworzyć co najmniej 150 tys. kont osobistych. W ciągu 1,5 roku od wprowadzenia nowej oferty kont osobistych uruchomiono ich 260 tys. Łącznie kont jest ponad 1 mln.
– Zakładam, że w perspektywie pięciu lat liczba ROR sięgnie 1,5 mln – zapowiada Philippe Marie, wiceprezes Credit Agricole. Podkreśla, że bank stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Dlatego rusza także kolejna promocja kredytów hipotecznych, z preferencyjnymi warunkami dla tych, którzy skorzystają z innych produktów banku. Bank w ciągu roku zwiększył udział w nowej sprzedaży tych kredytów z 1,5 do 2,3 proc. Rośnie też sprzedaż kredytów konsumpcyjnych.
– W ubiegłym roku wartość udzielonych kredytów gotówkowych wzrosła o 20 proc., a w pierwszym kwartale tego roku była jeszcze o 20 proc. wyższa. Łącznie w 2013 r. udzieliliśmy kredytów gotówkowych na kwotę 3 mld zł, a sprzedaż kredytów ratalnych była porównywalna – powiedział Marie. – Miesięcznie chcemy udzielać około 300 mln zł kredytów gotówkowych – powiedział Philippe Marie.
Wiceprezes podkreśla, że Credit Agricole jest bankiem uniwersalnym, a celem jest zrównoważenie strony kredytowej i depozytowej. Obecnie relacja depozytów do kredytów wynosi około 92 proc., a ma być 100 proc. Dlatego bank mocno stawia na długookresowe produkty oszczędnościowe. Obecnie już powyżej 80 proc. nowych lokat jest zakładanych na co najmniej 12 miesięcy lub dłużej. Bank szykuje też nowości dla młodych klientów.