fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media

Prezes TVP: Pospieszalski wróci do telewizji

Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik
Juliusz Braun zapewnił, że w TVP Info będzie program Jana Pospieszalskiego. Ale dopiero po wyborach
– Obecność Jana Pospieszalskiego w telewizji publicznej jest przesądzona. Osobiście mi na tym zależy. Z tego, co wiem, rozmowy w sprawie jego programu w TVP Info są prawie zakończone – deklaruje Juliusz Braun, prezes TVP. Dlaczego program będzie dopiero po wyborach? – Do tego czasu mamy inną ramówkę – odpowiada.
Pospieszalski, którego program publicystyczny "Warto rozmawiać" zniknął z TVP 1 wiosną, do takich deklaracji podchodzi nieufnie. – To kolejna obietnica i zmiana planów. Owszem, rozmowy są zakończone, ale wciąż brak konkretów co do dnia i godziny emisji. A to, że program jest przewidziany dopiero po wyborach, jest niezwykle wymowne i pokazuje prawdziwe intencje zarządu – uważa.
Wczoraj na spotkaniu z dziennikarzami Braun opowiadał o pomysłach programowych na jesień. – Chciałbym powrócić do sprawdzonego w przeszłości podziału na publicystyczną i informacyjną Jedynkę i kulturalną Dwójkę – podkreślał. W
TVP 2  zostanie jednak program publicystyczny Tomasza Lisa.
W Jedynce jesienią pojawi się nowe przedpołudniowe pasmo edukacyjne poświęcone każdego dnia innej dziedzinie: muzyce, historii, przyrodzie, nauce, filmowi. Znajdzie się w nim też miejsce dla Teatru Telewizji.
– To symboliczna rzecz, że Teatr powróci na cywilizowaną porę, czyli 20.20 – mówił Braun. Od września emitowane będą spektakle archiwalne, a od października – nowości. Jak ustaliliśmy, wśród nich znajdzie się spektakl na podstawie powieści publicysty "Rz" Bronisława Wildsteina "Dolina nicości".
– Koszt wyprodukowania spektaklu to ok. 600 – 700 tys. zł. Emisja reklam w tym czasie może przynieść 150 tys. zł, góra  200 tys. zł – wyliczał Braun.
Bardziej misyjna ma być też Dwójka. Będzie więcej dokumentu i własnych produkcji filmowych. Ma też ściśle współpracować z TVP Kultura.
Czy jednak programy i pasma z wysoką kulturą nie spowodują spadku zainteresowania reklamodawców? Dotąd TVP 2 słynęła z seriali i kabaretów. – Nie rezygnujemy z rozrywki. Będziemy stawiać na własne produkcje, a nie oparte na zagranicznych formatach – zapowiada Braun.
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA