Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.11.2017 20:10 Publikacja: 07.11.2017 20:10
Foto: 123RF
Owszem, można doszukiwać się jego wcześniejszych korzeni i sugerować, że nie wziął się znikąd. Wszak w ramach RWPG-owskiego podziału gospodarczych ról polskiej gospodarce przypadła specjalizacja pod tytułem branża kosmetyczna i to właśnie nasze kosmetyki zawojowały na przykład sklepy w ZSRR.
Autorami sukcesu ostatnich lat są jednak przedsiębiorcy. Miałem okazję rozmawiać z kilkoma z nich o początkach naprawdę dużych dzisiaj firm. W sporej mierze były do siebie podobne: produkcja kosmetyków w chałupniczych niemal warunkach, katorżnicza praca, determinacja i kreatywność, która służyła nie tylko opracowywaniu wyrobów, lecz także pokonywaniu PRL-owskich niedoborów, na przykład dotyczących opakowań.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas