fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Nie bijemy się z Oplem o rynki

Linda Jackson
materiały prasowe
Nie ma jakichkolwiek pomysłów podziału rynków – że jeden jest dla Citroëna, drugi dla Peugeota, a trzeci dla Opla. To byłoby nie do pomyślenia – mówi prezes Citroëna Linda Jackson.

Rz: Co musiało się zmienić w Citroënie, żeby firma mogła się rozwijać w takim tempie jak teraz?

Szczerze mówiąc wszystko zmieniło się wówczas, gdy do PSA przyszedł Carlos Tavares (w 2014 r. – red.). To była prawdziwa rewolucja w naszym postrzeganiu biznesu. W tej chwili każda technologia – obojętne, czy będą to w przyszłości auta z napędem elektrycznym, czy samochody autonomiczne – pochodzi od PSA. Minęły czasy, kiedy Peugeot miał własne rozwiązania, a Citroën swoje. Dzisiaj wszystkie nasze cztery marki Peugeot, Citroën, DS i Opel mają taki sam dostęp do bazy technologicznej PSA.

Ale jest też pewien margines elastyczności. Jeśli szef którejkolwiek z tych marek uzna, że istnieje technologia, która jest kluczowa dla jego produktu, będzie mógł zatrzymać ją przez określony czas wyłącznie dla siebie. Najlepszym przykładem takiego modelu jest hydrauliczne zawieszenie w citroenach. Uparłam się, że skoro jest ono typowe dla citroenów i jest naszą ...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA