Na debatę dotyczącą inwestycji i przyszłości Kielc nie przyszedł żaden z pozostałych kandydatów.

Piotr Liroy-Marzec podkreślił na spotkaniu, że znajomość języka angielskiego jest ważna z punktu widzenia kontaktów z inwestorami. 

- Prezydent powinien być w stanie porozumieć się z potencjalnymi zagranicznymi inwestorami również bez pomocy tłumacza - powiedział.

Jako atut Liroy-Marzec wymienił m.in. swoją popularność. - Nawet w Nowym Jorku ludzie z branży muzycznej wiedzą, kim jest Liroy. Kielce właśnie takiej promocji potrzebują - tłumaczył.

- Kielce potrzebują produktu, który wyróżni je na tle innych polskich miast - mam tu na myśli również kontekst kulturowy, ponieważ to właśnie kultura jest kluczem do tego, by taki ośrodek był traktowany poważnie. Ze Świętokrzyskiego pochodzą osoby, które mogą pomóc wypromować nasz region i przyciągnąć innych ludzi, którzy pozytywnie wpłyną na rozwój Kielc - kontynuował cytowany przez portal echodnia.eu.