Piotr Zawadzki jest adwokatem. Ukończył także aplikację rzecznikowską przy Polskiej Izbie Rzeczników Patentowych. Specjalizuje się we wszystkich aspektach prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii, a także prawa mediów oraz prawa ochrony danych osobowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. doradztwo w zakresie prawa autorskiego, własności przemysłowej i nieuczciwej konkurencji oraz reprezentację klientów w procesach o ochronę znaków towarowych, wzorów przemysłowych, patentów, w tym także w postępowaniach spornych przed Urzędem Patentowym RP. Piotr Zawadzki ma także bogatą praktykę w doradztwie transakcyjnym, w tym w sektorze nieruchomości, w szczególności w zakresie praw autorskich do wyników prac projektowych, praw do znaków towarowych, know-how, umów licencyjnych, praw do oprogramowania. Doradzał także w przygotowaniu kampanii promocyjnych „wrażliwych" wyrobów konsumpcyjnych w mediach, w tym w mediach społecznościowych.

Przed dołączeniem do zespołu kancelarii Linklaters przez ostatnich 5 lat związany był z warszawskim oraz londyńskim biurem międzynarodowej kancelarii Hogan Lovells.

- Sektor telekomunikacyjny, mediów i nowych technologii oraz związanych z nim kwestii własności intelektualnej cechuje wysoka dynamika transakcyjna i inwestycyjna. Obszar ten podlega także ciągłym zmianom regulacyjnym. Wierzymy, że wiedza i kompetencje Piotra Zawadzkiego, zarówno w kwestiach prawnych, jak i biznesowych, będą nie tylko wielką korzyścią dla naszych klientów, ale także pozwolą na zbudowanie silnego przywództwa w tej ważnej dla nas transakcyjnie praktyce – komentuje Artur Kulawski, wspólnik zarządzający warszawskiego biura kancelarii Linklaters.