Reklama
Rozwiń
Reklama

Eksplozja sprzedaży polis przez telefon i internet

W ciągu roku o ponad 70 proc. wzrosła sprzedaż ubezpieczeń OC w nowym kanale direct. Klienci liczą, że w ten sposób znajdą tańsze oferty.

Aktualizacja: 06.08.2017 21:24 Publikacja: 06.08.2017 20:32

Eksplozja sprzedaży polis przez telefon i internet

Foto: Bloomberg

Po kilku latach stagnacji sprzedaż ubezpieczeń w kanale direct (przez internet i telefon) ruszyła pełną parą. W pierwszym kwartale 2017 r. ubezpieczyciele sprzedali tą drogą polisy ze składką za ponad 0,5 mld zł, dla porównania w I kwartale 2016 r. było to 297 tys. zł, a w I kwartale 2015 r. – 249 tys. zł – pokazują dane zebrane przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Prawdopodobnie przyczynił się do tego wzrost cen polis komunikacyjnych. W I kwartale tego roku klienci kupili przez internet i telefon ponad 520 tys. polis OC, płacąc ponad 350 mln zł składki.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama