Reklama

Eksplozja sprzedaży polis przez telefon i internet

W ciągu roku o ponad 70 proc. wzrosła sprzedaż ubezpieczeń OC w nowym kanale direct. Klienci liczą, że w ten sposób znajdą tańsze oferty.

Aktualizacja: 06.08.2017 21:24 Publikacja: 06.08.2017 20:32

Eksplozja sprzedaży polis przez telefon i internet

Foto: Bloomberg

Po kilku latach stagnacji sprzedaż ubezpieczeń w kanale direct (przez internet i telefon) ruszyła pełną parą. W pierwszym kwartale 2017 r. ubezpieczyciele sprzedali tą drogą polisy ze składką za ponad 0,5 mld zł, dla porównania w I kwartale 2016 r. było to 297 tys. zł, a w I kwartale 2015 r. – 249 tys. zł – pokazują dane zebrane przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Prawdopodobnie przyczynił się do tego wzrost cen polis komunikacyjnych. W I kwartale tego roku klienci kupili przez internet i telefon ponad 520 tys. polis OC, płacąc ponad 350 mln zł składki.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ubezpieczenia
Koniec konklawe w PZU. Spółka ma nowego prezesa. Teraz Bogdan Benczak
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama