Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2015 18:21 Publikacja: 07.07.2015 18:21
Foto: Bloomberg
Po zbudowaniu w 2017 roku rafinerii w pobliżu Reno w Nevadzie linie United będą korzystały z dostaw paliwa produkowanego przez Fulcrum. Kontrakt zapewnia firmie zbyt co najmniej 90 milionów galonów paliwa lotniczego rocznie przez okres co najmniej 10 lat. To wystarczająca ilość do obsłużenia 20 tys. lotów rocznie. Warto jednak pamiętać, że roczne zapotrzebowanie United to 3,9 miliarda galonów.
Przejmowanie spółek energetycznych ma dać przewoźnikom lotniczym większą kontrolę nad zmiennymi cenami paliwa lotniczego, stanowiącego pokaźną część kosztów operacyjnych. Poza tym biopaliwo ma pomóc w zmniejszeniu emisji związków węgla zgodnie z normami narzuconymi przez Environmental Protection Agency. Biopaliwo zawiera ich o 80 proc. mniej szkodliwych dla atmosfery związków niż tradycyjna benzyna lotnicza.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas