Od debiutu tytułu 19 stycznia do końca marca br. tytuł zdobył ponad 3,5 mln użytkowników oraz osiągnął ponad 2,5 mln zł przychodu. Miarą sukcesu może być też fakt, że wersja „My Hospital" na komputery z systemem macOS, która pojawiła się na rynku w maju, trafiła na pierwsze miejsce list Top10 najpopularniejszych gier w sklepie Mac w ponad 20 krajach.

„My Hospital" to największa produkcja warszawskiego studia. Szczególną popularnością gra cieszy się na rynku amerykańskim, brytyjskim oraz niemieckim. Wkrótce zadebiutuje na rynkach azjatyckich. Założony w 2014 r. Cherrypick Games na koncie ma już takie tytuły, jak „Touchdown Hero", który w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności na rynku osiągnął przychód przekraczający 1,5 mln zł, a także „Auctioneer", czy „Must Deliver". W sumie gry Cherrypick Games ściągnięto już ponad 10 mln razy.

Studio, dzięki sukcesowi finansowemu „My Hospital", pozwoli firmie wejść na nowe rynki, w tym np. Chiny czy Indie. Spółka rozważa ponadto debiut giełdowy.