#RZECZoBIZNESIE: Kamil Rejent: Ankieta może pomóc w biznesie

Pomagamy podejmować trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztują – mówi Kamil Rejent, prezes Survicate.com, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 05.07.2017 15:19 Publikacja: 05.07.2017 14:19

#RZECZoBIZNESIE: Kamil Rejent: Ankieta może pomóc w biznesie

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że survicate.com zajmuje się rozwojem i sprzedażą oprogramowania, które pozwala klientom poznać ich klientów.

- Robimy to za pomocą szeregu narządzi ankietowych i innych do zbierania opinii zwrotnej – mówił Rejent.

- Umożliwiamy naszym klientom poznanie opinii na temat stron internetowych, ich użyteczności, czy spełniają swój cel sprzedażowy lub generowania zapytań ofertowych – dodał.

Wyjaśnił, że survicate.com pomaga też badać całokształt doświadczenia klienta z marką, produktem czy usługami.

- Badamy też potencjalnych klientów pod kątem ich motywacji, co powstrzymuje ich przed zakupem, jakie mają oczekiwania względem marki – mówił gość.

- Pomagamy podejmować naszym klientom trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztują – dodał.

Zaznaczył, że najczęściej zgłaszają się osoby odpowiedzialne za sprzedaż na stronach internetowych.

- Są zainteresowane podniesieniem konwersji, czyli sprzedaży na stronach. Chcą się dowiedzieć w jaki sposób mogą usprawnić procesy. Szukają słabych punktów na stronie i starają się je wyeliminować - tłumaczył Rejent.

- Współpracujemy też z osobami, które zajmują się klientami. Są oni odpowiedzialni za satysfakcję, lojalność i wspieranie klientów. Te osoby chcą zebrać jak najwięcej informacji o klientach, które pozwolą precyzyjniej komunikować się – dodał.

Podkreślił, że narzędzia pozwalaj ankietować kiedy jest to istotne.

- Np. kiedy klient jest świeżo po zakupie, to jest moment kiedy warto zapytać o doświadczenie, które przed chwilą miał z marką. Są to krótkie ankiety, nie więcej niż 3 pytania, ale szalenie istotne dla osób decydujących w firmie - mówił Rejent.

- Takie ankiety nie psują doświadczenia klientom z marką, więc bardzo chętnie odpowiadają, bo zajmuje to kilka sekund. Często notujemy wskaźnik odpowiedzi powyżej 60 proc. - dodał.

Gość tłumaczył, że survicate.com zajmuje się rozwojem i sprzedażą oprogramowania, które pozwala klientom poznać ich klientów.

- Robimy to za pomocą szeregu narządzi ankietowych i innych do zbierania opinii zwrotnej – mówił Rejent.

Pozostało 88% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Raport ZUS: stabilna sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
ZUS: 13. emerytury trafiły już do ponad 6 mln osób
Materiał partnera
Silna grupa z dużymi możliwościami
Biznes
Premier Australii o Elonie Musku: Arogancki miliarder, który myśli, że jest ponad prawem
Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej