Reklama
Rozwiń
Reklama

Dwa trupy zamiast cudu

Zakończona w niedzielę Boska Komedia jak zwykle najszybciej diagnozuje polski teatr i naszą rzeczywistość. Pokazała polsko-polską wojnę, piekło szowinizmu, hipokryzję lewicowej narracji, ale też wzory tolerancji zgodnie z hasłem „Czuły narrator”, nawiązującym do Olgi Tokarczuk.

Aktualizacja: 14.12.2020 10:49 Publikacja: 14.12.2020 10:44

"Powrót do Reims"

"Powrót do Reims"

Foto: Materiały prasowe, Monika Stolarska

Zakończony w niedzielę najważniejszy w Polsce festiwal teatralny, który sumuje sezon, ale też nadaje ton dyskusji poprzez prapremiery, odbył się w tym roku – z powodu pandemii - bez konkursu z udziałem międzynarodowego jury. Na platformie PlayKraków można było oglądać wszystkie spektakle za darmo, a wystartowała również Boska Komedia TV z dyskusjami m. in. na temat mobbingu i molestowania w teatrze. Zanotowano rekordową liczbę sesji komputerowych: 28,5 tysiąca. Ale widzów przed ekranami było zdecydowanie więcej.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Teatr
Brytyjskie media o Twarkowskim: jedno z najbardziej olśniewających przedstawień
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Światowa prapremiera spektaklu „Pół żartem”
Teatr
„Rękopis znaleziony w Saragossie” z Sewerynem i Stenką w Teatrze Polskim
Patronat Rzeczpospolitej
„Pół żartem…” – Nowa komedia Teatru Capitol
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Teatr
„Tartuffe” z Cielecką, Adamczykiem i Bielenią z oglądalnością ponad 400 tys widzów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama