Umowa między Polska Fundacja Narodową a agencją public relations Partner of Promotion została podpisana 21 marca. Agencja ma pomóc w docieraniu do dziennikarzy z informacjami o prowadzonych akcjach oraz o wsparciu PFN w internecie.

Umowa została podpisana na pół roku. Kwoty oraz szczegóły umowy nie są znane. "Aktualnie nie jesteśmy upoważnieni do upublicznienia treści w/w umowy. Wystąpimy do firmy Partner of Promotion z prośbą o udzielenie zgody na upublicznienie w/w umowy i pod warunkiem jej uzyskania – przekażemy Państwu jej treść" - przekazano Polsat News.

Jak informuje PFN, obecnie zatrudnionych jest 17 osób, które pracują nad 26 projektami. Nikt do tej pory nie był odpowiedzialny za kontakty z mediami. Umowy z kontrahentem "obejmuje prowadzenie monitoringu mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych".

Polska Fundacja Narodowa została powołana w lipcu 2016 roku. Pieniądze na promocje trafiły z państwowych spółek. W pierwszym roku istnienia fundacji było to prawie 100 milionów złotych.