fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Społeczeństwo

Reklama loterii znów wzrusza Hiszpanię

YouTube
Drugi rok z rzędu reklama Świątecznej Loterii w Hiszpanii sprawia, że na twarzach Hiszpanów pojawiają się łzy.

"El Gordo", czyli coroczna świąteczna loteria organizowana jest w Hiszpanii od 1812 roku przez państwowe przedsiębiorstwo Loterías y Apuestas del Estado należące do hiszpańskiego ministerstwa finansów i administracji. Co ciekawe losowań nie przerwano nawet podczas hiszpańskiej wojny domowej. Pula nagród w loterii przekracza 2 miliardy euro.

W ubiegłym roku loterię reklamował wzruszający animowany klip o Justino, samotnym stróżu nocnym, który został uznany za najlepszą świąteczną reklamę w 2015 roku.

 

W tym roku reklamę wyreżyserował Santiago Zannou. Opowiada ona historię starszej kobiety, która - błędnie - sądzi, że ma w ręku zwycięski los.

Aby nie sprawiać jej przykrości i pozwolić dłużej cieszyć się "wygraną" jej rodzina i mieszkańcy jej miasteczka organizują fetę na jej cześć.

Reklama spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem - hashtag #LoteriaNavidad (dosł. świąteczna loteria) był w poniedziałek jednym z najpopularniejszych hashtagów na hiszpańskim Twitterze. W ciągu kilku godzin wideo na YouTube obejrzało ponad 20 tysięcy osób.

Źródło: thelocal.es
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA