fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Joanna Parafianowicz: Za ceną staje także uczciwy biznes

AdobeStock
Na renomę marka może pracować lata, i to bez przykrych potknięć.

Odkąd przed kilkunastoma laty zachłysnęliśmy się kupowaniem produktów wytworzonych w Chinach, rynek istotnie się zmienił. Dziś coraz więcej konsumentów nie uznaje już za nadrzędną wartość niskiej ceny, a podejrzanie przystępna wręcz wywołuje refleksję: jak to możliwe?

Z drugiej strony także produkty wycenione powyżej przeciętnej, a produkowane lokalnie nie są kupowane w ciemno. Nabywca ceni sobie, gdy za metką „made in Poland" rzeczywiście stoi rodzima autorska koncepcja i nakład pracy, a nie jedynie deklaracja. Przykładem są niewątpliwie skandale, które niedawno odbiły się negatywnie na renomie dwóch polskich marek. Jak się okazało „Veclaim" prowadzona przez blogerkę modową Jessikę Mercedes, wprowadzała klientów w błąd. Kupując t-shirty „Fruit of the loom" i jedynie przerabiając je kolorystycznie wedle własnego pomysłu, pozycjonowała się jako firma produkująca w Polsce (sprawa nie wyszłaby na jaw, gdyby pracownicy przed wszyciem nowej metki dokładniej usuwali pi...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA