McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Trzydzieści lat temu na topie był McJordan. Teraz McDonald's postanowił wrócić do tworzenia zestawów przez sławy.

Aktualizacja: 06.10.2020 14:54 Publikacja: 06.10.2020 14:27

McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Foto: materiały prasowe

W lokalach McDonald's w USA, a także w dostawie, klienci mogą od wczoraj kupować zestaw, który stworzył latynoamerykański gwiazdor J Balvin, znany także jako „Książę reggeatonu" i mający na swoim koncie współpracę z Cardi B czy Dua Lipa. O tym, że posiłek złożony z ulubionych potraw muzyka dostępny jest już w McDonald's poinformował również sam J Balvin na swoim Twitterze.

- Zawsze był gościem restauracji McDonald's w czasie swoich tras koncertowych i teraz jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować jego zamówienie w naszym menu w USA – stwierdził w komunikacie prasowym Morgan Flatley, dyrektor marketingu w USA.

W zestawie J Balvina klienci znajdą Big Maca, średnie frytki i lody Oreo. Dla tych, którzy zamówią zestaw przez aplikację, lody będą za darmo. Posiłek od J Balvina różni się znacząco od tego, który zestawił w zeszłym miesiącu Travis Scott. Raper wybrał słynnego ćwierćfunciaka z serem, bekonem i sałatą, do tego Sprite oraz frytki z sosem BBQ i okazało się to takim sukcesem, że niektórym lokalom zabrakło składników do robienia burgerów.

W obu wypadkach zestawy nie zawierają żadnych nowych składników. McDonald's wykorzystuje obecne w menu dania, które celebryci po prostu zestawiają po swojemu, a wszystko to okraszane jest marketingiem. Cytowani przez CNN Business analitycy sądzą, że McDonald's chce z jednej strony podnieść poziom sprzedaży, a z drugiej zachęcić klientów do korzystania z aplikacji, która sama w sobie podnosi lojalność klientów i sprzedaż.

Współpraca z Travisem Scottem i J Balvinem to w sumie powrót McDonald's do tego, co robiono 30 lat temu. Wtedy jednak specjalny zestaw McJordan Special składający się z ćwierćfunciaka z bekonem i sosem barbecue, frytek oraz napoju, sprzedawany był tylko w Chicago i okolicach. Ograniczenie wynikało zapewne z faktu, że Michael Jordan był gwiazdorem Chicago Bulls.

W lokalach McDonald's w USA, a także w dostawie, klienci mogą od wczoraj kupować zestaw, który stworzył latynoamerykański gwiazdor J Balvin, znany także jako „Książę reggeatonu" i mający na swoim koncie współpracę z Cardi B czy Dua Lipa. O tym, że posiłek złożony z ulubionych potraw muzyka dostępny jest już w McDonald's poinformował również sam J Balvin na swoim Twitterze.

- Zawsze był gościem restauracji McDonald's w czasie swoich tras koncertowych i teraz jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować jego zamówienie w naszym menu w USA – stwierdził w komunikacie prasowym Morgan Flatley, dyrektor marketingu w USA.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu
Przemysł spożywczy
Polacy przestaną kupować chiński miód? Mogą na to wpłynąć nowe przepisy
Przemysł spożywczy
FAO: ceny żywności wzrosły w marcu po 7 miesiącach spadku
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Przemysł spożywczy
Ukraińska firma przejmuje polskiego producenta lodów i mrożonek