Hoop znów będzie polski. Jest zgoda UOKiK

UOKiK zgodził się na przejęcie firmy przez właściciela Ustronianki - podaje Onet.

Aktualizacja: 14.03.2019 14:17 Publikacja: 14.03.2019 14:06

Hoop znów będzie polski. Jest zgoda UOKiK

Foto: materiały prasowe

Firma ZMB Capital, do której należy marka wody mineralnej Ustronianka, otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad spółką Hoop Polska - podał UOKiK na Twitterze.

Onet przypomina, że wniosek w tej sprawie do urzędu trafił 8 lutego br. ZMB Capital kupuje firmę Hoop Polska od czesko-słowackiej spółki Kofola ČeskoSlovensko, jednego z największych producentów napojów bezalkoholowych w Europie. Do zamknięcia transakcji ma dojść wiosną.

- Dzięki tej transakcji zyskaliśmy nowoczesny zakład produkcyjny - również pod względem logistycznym - a także pozyskaliśmy tradycyjne i znane polskie marki - mówił w lutym właściciel Ustronianki Michał Bożek.

Jakie marki posiadają ZMB Capital i Hoop Polska?

ZMB Capital zajmuje się produkcją i sprzedażą przede wszystkim wód mineralnych i źródlanych pod marką Ustronianka. W ofercie firmy znajdują się także: gazowany napój Grapp czy skierowane do najmłodszych napoje Grapcio i Grapcio Kids.

Hoop Polska to producent i dystrybutor napojów Hoop Cola, syropów owocowych Paola, wody mineralnej Arctic+ i napojów Jupik. Od 2018 roku firma zajmuję się też dystrybucją herbaty mrożonej pod marką Nestea.

Firma ZMB Capital, do której należy marka wody mineralnej Ustronianka, otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad spółką Hoop Polska - podał UOKiK na Twitterze.

Onet przypomina, że wniosek w tej sprawie do urzędu trafił 8 lutego br. ZMB Capital kupuje firmę Hoop Polska od czesko-słowackiej spółki Kofola ČeskoSlovensko, jednego z największych producentów napojów bezalkoholowych w Europie. Do zamknięcia transakcji ma dojść wiosną.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu
Przemysł spożywczy
Polacy przestaną kupować chiński miód? Mogą na to wpłynąć nowe przepisy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Przemysł spożywczy
FAO: ceny żywności wzrosły w marcu po 7 miesiącach spadku