Reklama
Rozwiń
Reklama

Kompania Piwowarska otwiera punkt skupu butelek po piwie każdej marki

Kompania Piwowarska uruchomiła w Poznaniu wyjątkowy punkt skupu butelek zwrotnych. Można w nim otrzymać kaucję za każdą butelkę po piwie nie tylko jej własnych marek, ale wszystkich browarów.

Aktualizacja: 13.08.2019 16:08 Publikacja: 13.08.2019 13:35

Kompania Piwowarska otwiera punkt skupu butelek po piwie każdej marki

Foto: Kompania Piwowarska

ala

Kompania Piwowarska, będąca właścicielem popularnych marek piw, takich jak Tyskie, Lech, Książęce i Redd’s, otworzyła blisko swojego poznańskiego browaru przy centrum handlowym M1 na Franowie nowy punkt skupu butelek. Jest on wyjątkowy z tego względu, że przyjmuje butelki zwrotne po piwie wszystkich marek dostępnych na rynku i wydaje za nie kaucję. Ruch ten ma zachęcić klientów do recyklingu, a co za tym idzie do zmniejszania ilości odpadów i dbania o środowisko naturalne. To także duża oszczędność dla firmy, która nie musi dzięki temu wytwarzać nowych butelek.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama