Dunkin' Donuts znika z Polski. „To była konieczna decyzja”

Amerykańska sieć Dunkin’ Donuts podjęła decyzję o zamknięciu swoich lokalów w Polsce. To ostatni dzień, kiedy będzie można u nas kupić słynne pączki z dziurką.

Aktualizacja: 14.08.2018 06:10 Publikacja: 13.08.2018 13:07

Dunkin' Donuts znika z Polski. „To była konieczna decyzja”

Foto: Wikimedia, fot. M. Miltzow

Znana na całym świecie sieć Dunkin’ Donuts już po raz drugi wycofuje się z Polski. Wcześniej zamknęła swoje lokale w 2002 r., po 6 latach obecności w naszym kraju. Za namową konsumentów, sieć postanowiła wrócić nad Wisłę 1 lutego 2016 r. Swój pierwszy lokal po przerwie otworzyła w Warszawie i planowała rozwinąć się na cały kraj. Nie wyszło. Firma otworzyła w sumie tylko 3 bary w stolicy i teraz zamierza je zamknąć.

Czytaj także: Polska lodziarnia jedną z najlepszych w Europie

Dunkin’ Donuts poinformował o tym dziś na swoim Facebooku. „Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty” – napisała w poście amerykańska sieć.

Kto chce się pożegnać z oponkami w lukrze, może jeszcze dziś udać się do jednego z warszawskich lokalów po ostatni kęs. „Będziemy za Wami tęsknić i zapraszamy dziś na Świętokrzyską 16 na wyprzedaż ostatnich donutów i pamiątek na otarcie łez. Lokal będzie otwarty do ostatniego donuta” – dodano w poście.

Informacja wywołała żal i rozczarowanie wśród internautów. Wielu z nich pisało bowiem, że wciąż nie zdążyli spróbować słynnego donuta, a teraz już nie będą mieli na to okazji. Ale być może to jest właśnie przyczyna, czemu sieć opuszcza Polskę – nie cieszyła się dużym powodzeniem, ponieważ była zwyczajnie za droga. Nie każdego Polaka widocznie stać na to, by wydać 4,90 zł za jednego pączka, w dodatku dziurawego. Ci, którzy spróbowali tego słodkiego wypieku, zapewniają jednak, że warto wydać trochę więcej za wysoką jakość produktu. I przekonują, że po donuty będą wyjeżdżali za granicę.

Znana na całym świecie sieć Dunkin’ Donuts już po raz drugi wycofuje się z Polski. Wcześniej zamknęła swoje lokale w 2002 r., po 6 latach obecności w naszym kraju. Za namową konsumentów, sieć postanowiła wrócić nad Wisłę 1 lutego 2016 r. Swój pierwszy lokal po przerwie otworzyła w Warszawie i planowała rozwinąć się na cały kraj. Nie wyszło. Firma otworzyła w sumie tylko 3 bary w stolicy i teraz zamierza je zamknąć.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”