Reklama

Teraz to pracodawcy będą promować pracę z domu

Chociaż podczas pierwszej fali pandemii większość firm z rezerwą podchodziła do wymuszonej przez lockdown pracy zdalnej, to w ciągu ostatniego roku przybyło jej zwolenników.

Aktualizacja: 21.03.2021 20:33 Publikacja: 21.03.2021 20:00

Teraz to pracodawcy będą promować pracę z domu

Foto: Adobe Stock

„Praca zdalna stanie się w większości organizacji normą, a nie wyjątkiem" – przewiduje ekonomista prof. Jerzy Hausner, przewodniczący Rady Programowej Open Eyes Economy Summit, w przedmowie do raportu „Praca zdalna 2.0", przygotowanego przez Pracodawców RP. Według badań przeprowadzonych na potrzeby raportu wymuszone wiosną 2020 r. masowe przejście na pracę zdalną, a konkretnie na pracę z domu, poprawiło nastawienie do niej zarówno wśród pracowników, jak i pracodawców.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama