fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Praca

Dobre nawyki w biurze dla zdrowia kręgosłupa

123RF
Spędzanie 8 godzin dziennie przy biurku to bardzo duże obciążenie dla naszego kręgosłupa. A jeśli jeszcze dana osoba ma tendencję do bólu pleców lub skrzywienie kręgosłupa to siedzenie przy biurku może powodować nasilenie tych problemów.

Jak zatem połączyć konieczność pracy przy komputerze i dbanie o zdrowie kręgosłupa?

Odpowiednie krzesło do pracy to kluczowy element profilaktyki - powinno być nowoczesne, zgodne z aktualnym stanem wiedzy odnośnie punktów podparcia dla kręgosłupa.

Zadbaj o odpowiednią pozycję podczas pracy - obie stopy powinny być oparte na podłodze, a nogi powinny być zgięte pod kątem prostym. Jeśli masz taką możliwość oprócz krzesła korzystaj zamiennie z dużej piłki lub specjalnego klęcznika - uruchamiają się wówczas i pracują inne mięśnie niż przy siedzeniu na krześle.

Cały artykuł przeczytasz na kariera.pl

Kariera.pl wydawana we współpracy z „Rzeczpospolitą”, dostarcza najwięcej profesjonalnych informacji na temat pracy, rozwoju zawodowego i rekrutacji.

 

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA