Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.02.2021 16:07 Publikacja: 18.02.2021 14:54
Foto: © European Union 2021 - Source: EP / Riccardo Pareggiani
Niemiecki oddział Greenpeace postuluje wprowadzenie zakazu reklamy mięsa. "Zakaz mógłby pomóc w ograniczeniu spożycia mięsa" - argumentuje organizacja, według której ograniczenie produkcji mięsa ma kluczowe znaczenie w sytuacji kryzysu klimatycznego.
W zamieszczonym w niemieckim serwisie Greenpeace komunikacie przedstawiona jako ekspertka organizacji ds. rolnictwa Stephanie Töwe przekonuje, że "każdy, kto chce chronić klimat, środowisko i nasze zdrowie przed zgubnymi konsekwencjami działania przemysłu mięsnego nie może już dłużej pozwalać na reklamowanie mięsa".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Piątkowe spotkanie liderów koalicji rządzącej miało dotyczyć rekonfiguracji rządu. I tak się stało – z ustaleń „...
W najnowszym odcinku podcastu „Polityczne Michałki” Michał Kolanko i Michał Szułdrzyński rozmawiają o gorących p...
Któremu z polityków ufa dziś najwięcej Polek i Polaków? W najnowszym rankingu zaufania CBOS pierwsze miejsce zaj...
W programie „Rzecz o polityce” Michał Kolanko rozmawiał z dr. Karolem Wałachowskim z Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rozumiem koncepcję zakładającą, że wszyscy liderzy koalicyjni znajdują się w rządzie. Dziś są w nim premier Dona...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas